Ieder nadeel heb ze voordeel - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Nele De Munter - WaarBenJij.nu Ieder nadeel heb ze voordeel - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Nele De Munter - WaarBenJij.nu

Ieder nadeel heb ze voordeel

Door: Nele

Blijf op de hoogte en volg Nele

12 Januari 2009 | Hong Kong, Hong Kong

... zei een beroemde voetballer die ze hier ongetwijfeld ook kennen in Hong Kong. Met 4u vertraging vertrokken, maar met slechts 3u vertraging toegekomen. De vlucht ging goed, op wat maagpijn na. Die Chinezen verzinnen het toch maar weer om een spelcomputer, cinema, tv en radio in een klein tv-schermpje op een stoelrug te wurmen. Dat is pas bezigheidstherapie!

Het is hier nu 14u en vanavond om 21u hebben we de vlucht naar Auckland. We zijn nog aan het kijken of we nog met een vlucht van 15u meekunnen, maar dat voordeel zou ook z'n nadeel hebben: nog geen koffers en te vroeg in het hotel. We wagen het er zo meteen op. Eerst profiteren van free wireless internet.

We proberen de tijd te doden met het wandelen langs de tax free shops. Belgian chocolates, lekkel lekkel, maar veel te duul :-)

Als we straks pas vliegen, gaan we ons nog te goed aan een echte Chinese maaltijd. Ook afhaal, maar wel echt Chinees.

Tjeerd heeft z'n oogjes dicht in het zeteltje naast mij. Eindelijk ontspanning...

• 12 Januari 2009 - 08:00

Gea Visscher:

Fijn dat jullie goed zijn aagekomen en dat de praxis open was voor het nieuwe onderdeel. Succes met de rest van de vlucht en niet teveel chinees eten hé!Hug Mom and dad

• 12 Januari 2009 - 08:07

Inge:

Hehe, schitterend! Zelfs nieuws van onderweg ... Het zou helemaal het toppunt zijn als er draadloos internet in het vliegtuig was :-) Jullie zijn eraan begonnen. Geniet ervan!

• 12 Januari 2009 - 08:16

Rex:

Hahaha,
    Spelcomputer, cinema, tv en radio in een klein tv-schermpje?? Ik vraag me af hoe de jongens voorin, op de bok, daar mee omgaan ( potje flightsimmen zou wel stoer zijn:-))
    En dat Tjeerd diep in dromenland ligt is niet erg vreemd he? Onmenselijk veel werk verzet de laatste tijd, petje af, voor jullie allebei trouwens.
    Heel veel plezier down under en we lezen de verhalen wel:-)

Cheers, Rex

• 12 Januari 2009 - 08:55

Nadia:

Spelcomputer, cinema, tv en radio??? Dat zouden ze in alle vliegtuigen moeten doen! hahaha nooit meer verveling!

Amuseer jullie nog in HK en smakelijk

• 12 Januari 2009 - 11:55

Lut:

De nieuwjaarsbijeenkomst gisteren zit er ook al op, we hebben jullie gemist! Wanneer jullie terug zijn moeten we zeker eens bij mij afspreken samen met Hanne en Stefan. Geniet er nog van, doei

• 12 Januari 2009 - 19:20

Mireille: