Voorbereidingen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Nele De Munter - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Nele De Munter - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Nele

Blijf op de hoogte en volg Nele

04 Januari 2009 | Nederland, Deventer

Beste vrienden en familie,

Voor ons is het bijna zover. Nog een week en dan vertrekken we naar de kiwi's. Via deze weblog gaan we ons reisverhaal bijhouden. Heb je dit mailtje gekregen, dan hebben wij je op de mailinglist gezet. Telkens we een bericht hebben geschreven, worden jullie hiervan op de hoogte gebracht. Wil je dit liever niet of de links doen het niet, geef dan even een seintje.

Bij de berichten kan je ook een reactie plaatsen. Wij hopen op die manier op de hoogte te blijven van wat er zich op het thuisfront afspeelt. Uiteraard blijven we ook bereikbaar via email en telefoon. Voor dat laatste, hou er rekening mee dat er 12u tijdsverschil is met Nieuw-Zeeland.

Zij die aan het wassen en plassen zijn, groeten u!

Nele & Tjeerd

• 04 Januari 2009 - 15:41

Frits En Winy:

Veel plezier met alle voorbereidingen.
    Het ziet er allemaal gelikt uit hoor.

Een hele goede reis straks.

liefs

Winy

• 04 Januari 2009 - 16:00

Willem Visscher:

Ja als mijn hete schoonzuster reageert, kan ik niet chteblijven.
    Succes met de voorbereidingen. We zijn benieuwd naar jullie verhalen,
    groet Wim en Gea

• 04 Januari 2009 - 17:23

Inge:

Goed zo, dan weten we tenminste wat jullie aan het uitspoken zijn! Niet té veel kiwi's eten hé.

• 04 Januari 2009 - 18:38

Luc:

Voor ons 2 kilo maar niet te rijp!

• 05 Januari 2009 - 08:51

ZaiMan:

Elo!

Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's die jullie zullen overkomen. Geniet ervan!

• 05 Januari 2009 - 14:18

Herma En Herman:

Hai reislustigen,

Super veel plezier geweest met jullie reis naar de kiwi's. Natuurlijk willen we jullie reisverhaal lezen.

Liefs, H & H

• 06 Januari 2009 - 13:50

Richard & JW:

We missen jullie nu al!

• 06 Januari 2009 - 13:53

JW En Richard:

Als echte vrienden wensen we jullie een hele fijne reis en tot over 2 weken! :-)

Toch jammer dat je niet meer verlof kon krijgen Tjeerd...

• 08 Januari 2009 - 11:10

Aagje:

Dat ziet er hier al goed uit! Net of jullie zitten al ginder. Ik wens jullie alvast een goede heenreis!!
    Groetjes!!

• 09 Januari 2009 - 12:50

Rogier:

Nele & Tjeerd,

ontzettend veel plezier aan de andere kant. Twee weken lijkt me wel wat kort (als ik Richard en Jan Willem moet geloven; en waarom zou ik aan hun twijfelen ;-) )

Prettige vakantie!

• 09 Januari 2009 - 13:21

Jeannine:

Geniet maar van jullie vakantie en het mooie weer. Wij zullen hier wel alles bibberend rechthouden.
    Groetjes en veel plezier

• 10 Januari 2009 - 14:17

Annemie:

veel plezier aan de andere kant van de aarde en hou je vast aan de takken van de bomen!

• 11 Januari 2009 - 10:34

Ingmar:

Maak er een leuke trip van !
    Enjoy the land of the 'All Blacks' :-)
    Laat ons af en toe meegenieten van de mooie natuurlandschappen hé ;-)