Weblog heropend - Weblog reopened - Reisverslag uit Mechelen, België van Nele De Munter - WaarBenJij.nu Weblog heropend - Weblog reopened - Reisverslag uit Mechelen, België van Nele De Munter - WaarBenJij.nu

Weblog heropend - Weblog reopened

Door: Nele

Blijf op de hoogte en volg Nele

27 Januari 2013 | België, Mechelen

Onze weblog wordt weer geactiveerd...
Tjeerd, Celine en ik gaan op reis naar Nieuw-Zeeland samen met Omoe (mijn oma, 86j) en Linde, een nicht van mijn vader en Omoe. Deze vier generaties gaan 4 weken rondtrekken in het land van de kiwi's. We vetrekken op vrijdag 1 februari en komen op zondag 3 februari aan in Christchurch. Vanaf daar start het echte avontuur... Wie ons wil volgen, kan zich hier inschrijven op de mailinglijst.

Our weblog has been reopened...
Tjeerd, Celine and I are going on a trip to New Zealand together with Omoe (my grandmother, 86j) and Linde, a niece of my father and Omoe. These four generations will travel around for 4 weeks in the land of the kiwis. We leave on Friday 1 Feb and arrive on Sunday 3 feb In Christchurch. There the adventure will start... Feel free to subscribe on the mailing list, if you would like to follow us.
I'll try to make notes in English as well.

• 27 Januari 2013 - 13:47

Loekie:

Wat geweldig,met 4 generaties zo'n prachtige reis maken. Hele fijne tijd toegewenst, geniet er van! Groetjes!

• 27 Januari 2013 - 13:47

Frits En Winy:

Goede reis, we houden jullie in de gaten!!!

• 27 Januari 2013 - 13:48

Opa Ten Brinke:

Opa houd je ook in de gaten.

• 27 Januari 2013 - 15:46

Kris Lamon:

ziet er ferm uit Nele! Veel succes met jullie grote reis, we zullen het volgen hier!

• 27 Januari 2013 - 16:14

Dirk & Griet:

We kijken al uit naar de verhalen

• 27 Januari 2013 - 19:13

Lutgart Luyckx:

Een heel fijne reis gewenst voor alle 5!

• 27 Januari 2013 - 20:19

Herman En Herma:

Dag wereldreizigers,
    Heel, heel mooie reis gewenst met veel prachtige momenten. Gaat vast en zeker lukken. Ja, en wij zijn ook nieuwsgierig hoe die kleine meid dst doet. 1 tip, blijf vooral veelmvanbelkaar houden.
    Knuffel, H & H

• 28 Januari 2013 - 11:27

Nonkel Bert En Tante Marleen:

Petje af voor Tjeerd, met 4 generaties "vrouwvolk" naar de andere kant van de aardbol, das weer eens wat anders dan voetbal.Prettige reis ! Bert

• 28 Januari 2013 - 18:10

Riet:

Heel veel plezier. Komen jullie toevallig familie tegen dan doe je ze maar de groeten.
    groetjes uit Heerde

• 28 Januari 2013 - 18:39

Dominique Van Der Auwera:

goede reis, geniet met volle teugen!

• 30 Januari 2013 - 12:13

Greet:

Wij gaan jullie zeker volgen, want bij ons staat Nieuw-Zeeland volgend jaar op de planning, ben er al volop mee bezig. Veel plezier! Groetjes, Greet

• 31 Januari 2013 - 21:54

Roger En Denise:

geniet samen van jullie reis, veilige terugkomst en veel verhalen

• 01 Februari 2013 - 10:17

Marleen Van Mossevelde:

Pas goed op elkaar en maak er een gezellige boel van, aan vitamientjes zal het jullie daar beslist al niet ontbreken. Linde, geen onbezonnen dingen doen hé, we kennen je al zo'n beetje!!! xxx

• 01 Februari 2013 - 11:08

Walter En Annemie Goossens:

Een héle goede reis en prachtige vakantie gewenst voor allemaal en hopelijk zonder zorgen het avonteer tegemoet. Geniet ervan !!!!

• 02 Februari 2013 - 21:52

Frits En Winy:

Ben net gebeld door Louis. Helemaal in paniek: mist allerlei spelers en nu ook nog zijn grootste fan.
    Of kom je met een lastminute? Of zullen we wachten tot je terug bent?
    Als we verliezen, weten we hoe het komt.!!!

• 11 Februari 2013 - 15:28

Opa:

Tjeerd en fam.met in tresse jullie mails gelezen.Ik vind dat jullie nog al wat kilometers
    afleggen.Kan dat Oma en cinele wel allemaal aan.Je jullie hebben al wel veel gezien.
    Met Opa gaat het goed.Frits,Wyni en ik zijn van morgen naae Zwolle geweest.
    De Dokter was te vrede aan de acorta was niets veranderd 5.6.over een halfjaar terug
    komen.Op een andere mail staan foto,s van Mar it en Nick,die ga ik nu bekijken.
    Hartelijke groenten van mij van Opa in het koude Kampen.